woensdag 5 november 2008

Kreadoe

Today I went to the Kreadoe and bought a lot of stuff:

Borduurpakketje van Pluk van de Petteflet, zes lapjes stof, twee pakjes stempels van Inkadinkado (die vierkantjes, leek me leuk voor borders), vlinderstempel, kerstboomstempel, twee vellen Ez-mount, twee magnolia's (viel trouwens wel wat tegen die stand, hadden veel niet bij zich vond ik...had er een paar op m'n lijstje die ik graag wilde, maar die hadden ze niet) en een TanCart mal.


Strikstempel, stempel boompje, vlinderstempel (gratis gekregen), Vivid inkt lavender (ook gratis gekregen), twee lintjes (paars en bruin) twee zakjes blaadjes van Prima, vlinders van Flora Doodles, pakketje just the edge van Bazzill wit
Wat kantjes, vijf Derwentpotloden, Brilliance inkt en pop fashion borders van Pink Paislee (zitten er ook in van chipboard, leek me handig als malletje).

5 opmerkingen:

Saskia van de Ven - Vink zei

Leuk zeg, al die dinges!

Saskia van de Ven - Vink zei

Sorry, wilde nog meer zeggen ;)

jammer dat de Magnoliastand tegenviel!
ga wel ff kijken, maar dus ook bij andere standjes kijken!!

Dank voor de tips en:
knusels ze met al je spullies!

Anoniem zei

omg wat veel en dat borduurpakketje is leuk!!!

Annelies zei

En toch paste het nog gewoon makkelijk in één tasje :). Het ligt nu ook allemaal naast elkaar, dat scheelt ook. Ja, dat borduurpakketje kon ik ook niet laten liggen!

Ik ben benieuwd wat jij gaat halen, Saskia!

Anoniem zei

wat een leuke spullentjes heb je gekocht. je had laats een reactie op me mijn blog achter gelaten www.scrappenmetmarianne.blogspot.com
ik zag het nu pas maar ik had dat papier via ebay gekocht

gr marianne