dinsdag 29 maart 2011

Wedding album from Following the Papertrail

Wow...it's been a while since I've posted something here. I have lots to show, but also lots of pictures to take first....

I made a wedding album, using a pattern from Laura from Following the Papertrail.
In this post lots of pictures of my wedding mini. I used papers from Eline's huis; the paperblocs In the Meadow and Roses are red.

Zo...dat is een tijd geleden! Ik heb een heleboel gemaakt om te laten zien, maar ik moet het eerst nog allemaal op de foto zetten....

Vandaag heb ik een mini-album om te laten zien, met foto's van mijn trouwdag. Ik heb het gemaakt met behulp van een werkbeschrijving van Laura van Following the Papertrail.
In deze post een heleboel foto's van dit mini-album! Ik heb gebruik gemaakt van de papiertjes van Eline's huis uit de twee papierpakketjes in the Meadow en Roses are red.













2 opmerkingen:

SandraR zei

Wat prachtig, Annelies!! Zo mooi gemaakt... Echt een hele mooie herinnering aan een mooie dag.
Gaaf papier trouwens! Ik heb ze ook allebei! :-D

Leuk om weer eens wat creatiefs van je te zien! Ga zo door!!! :-D

Groetjes, Sandra

eline pellinkhof zei

Wat een fantastisch boek is dit geworden zeg!! en wat een werk ook. Dank je voor laten zien.
Groetjes, Eline